Loading..
Processing... Please wait...

Product was successfully added to your shopping cart.



2017 Pintax cvba. All Rights reserved.
 
0 item(s) - €0.00

Recently added item(s)

You have no items in your shopping cart.

Klantendienst

Klantendienst

Verzending & Aflevering
Om het je gemakkelijk te maken, vullen we bij een nieuwe bestelling alvast jouw adres in als bezorgadres. Natuurlijk kun je dat adres aanpassen en je bestelling laten bezorgen op je werk, bij vrienden of bij familie. Voeg dan bij het controleren van je gegevens een ander adres in. We zorgen er dan voor dat je bestelling op de juiste bestemming terecht komt. We gebruiken bpost voor kleine leveringen en DPD voor grote bestellingen. Meestal ontvang je je bestelling binnen 3 werkdagen.
Privacy & Veiligheid
De website gebruikt cookies om je taalvoorkeur en de daaraan gekoppelde artikelen bij te houden. De cookies vervallen meestal na een uur. Verder gebruiken we geen enkele methode van tracering of profilering of zogenaamde datamining. Uw gegevens die in uw account staan dienen uitsluitend voor facturatiedoeleinden. We verkopen geen gegevens aan niemand. Alleen een gerechtelijk bevel zal ons overhalen om iets over onze klanten mee te delen. 
Retourneren & Vervangen
Je hebt 30 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Is het artikel beschadigd en heb je het binnen de afgelopen 30 dagen ontvangen, dan kun je het laten vervangen. Je mag binnen 30 dagen je artikel ruilen voor een nieuw exemplaar als het niet het juiste artikel is of als het incompleet of beschadigd is in de verpakking. Meld je retournering aan per email via het webformulier met als onderwerp retour. U krijgt van ons een antwoord met verdere instructies. Vergeet in uw email niet om een tel. te vermelden. Dat verloopt veel vlotter.
Bestellingen
Na je bestelling houden we je op de hoogte via e-mail. Je kunt je bestelling ook volgen via je account. Ga daarvoor naar je account en vervolgens je ‘Bestellingen’, of ga direct naar je bestelstatus. Daarna kun je de details van je bestelling bekijken. Bestelstatus "wordt verwerkt" betekent dat alles wordt voorbereid voor de verzending. Zolang een artikel niet is verzonden kan je nog annuleren.  Wanneer een bestelstatus staat op "werd verzonden" verliet je bestelling ons magazijn. Voor sommige bestellingen ontvang je een traceercode via email van ons. Is je bestelling nog niet ontvangen na drie werkdagen, neem dan contact met ons op.
Betalingen, Facturatie & Promotions
Je betaalgevens worden afgehandeld met Paypal. We zorgen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. De betaling wordt pas afgeschreven wanneer een artikel is geleverd. Als je bestelling bestaat uit meerdere artikelen die op verschillende datums verzonden worden, dan wordt je creditcard belast per levering. Mogelijk vraagt je creditcardorganisatie je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards. We bewaren je factuur online in je account. Zo kun je een factuur gemakkelijk raadplegen, kopiëren en printen zo vaak je wilt. Retourneren :we betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. We sturen dan een mail ter bevestiging. Dat is meestal binnen vijf werkdagen nadat je geretourneerd hebt.
Bestellingen bekijken
Om lopende of historische bestellingen na te gaan, log in op uw account en volg daar het menu. Als je een bestelling plaatste als gast zonder account is dit niet mogelijk. 
Bijwerken Account
Onderaan op de meeste webpagina's vind je een link terug met "log in". Ook als je je wachtwoord vergeten bent, kan je verder gaan en volg de link "wachtwoord vergeten" Als je email adres bij de webmaster bekend is, stuurt die je een reset link om een nieuw paswoord aan te maken. Die link vervalt als je hem niet gebruikt binnen de twee dagen. Na het inloggen kan je alles verder aanvullen of verbeteren, zoals leveradressen etc.